28 januari tot 4 februari - Reisverslag uit McLaren Park, Nieuw Zeeland van Angelica Flaman - WaarBenJij.nu 28 januari tot 4 februari - Reisverslag uit McLaren Park, Nieuw Zeeland van Angelica Flaman - WaarBenJij.nu

28 januari tot 4 februari

Blijf op de hoogte en volg Angelica

04 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, McLaren Park

Dinsdag 28 januari staat een rustig dagje op de planning! Net terug van het Zuidereiland dus lekkere even bijkomen! Het weer is goed dus veel in de tuin gezeten en wat was weg gewerkt!

Woensdag 29 januari ben ik smorgens met Pania wezen winkelen in Glenfield, een groot winkelcentrum! Smiddags samen met oma naar het Piha strand geweest! Erg lekker om te zonnen maar voor ons was de zee te koud hihi! Helaas konden we maar 2 uurtjes strand mee pakken want eind van de middag werden we bij Chris en Cassey verwacht voor eten! Het was erg gezellig en lekker Hollandse Hap!

Donderdag 30 januari ga ik smorgens naar het winkelcentrum hier in Henderson om me nagels te laten doen en wat boodschappen! Thuis even lunchen en daarna met oma de auto in voor een bezoek aan Adrie Schuurman en z'n vriend! Vooral veel praatjes en foto's over vroeger dus vooral voor oma erg interresant!

Vrijdag 31 januari

Vandaag vroeg op en richting het grote centrum van Auckland want vandaag krijg ik m'n tattoo! Heeds, zo heet de Maori jongen die um zette, is erg aardig en komt toevallig dit voorjaar naar Nederland om daar 2 maanden te tatoeëren, dus wie nog wil? Hihi
Einde van de middag kwam Jannie Velthuizen aan voor de lunch morgen

Zaterdag 1 februari
Vandaag staat de lunch op de planning ter ere van de 60jarige bruiloft van ome Arie en tante Stefanie! Smorgens om 9 uur komen Amy en Alexandra al om hun haar te laten doen. Amy krullen en Alexandra een vlecht! Ik voel mezelf helaas helemaal niet fit, diarree,enorme buikpijn en neiging tot overgeven, schijnt griep te heersen! Medicijnen in genomen en gelukkig kon ik gewoon naar de lunch toe! Was erg lekker eten, erg gezellig veel mensen en vrienden!

Zondag 2 februari
Vandaag gaan we richting Waimate North, naast Kerikeri waar Walter woont! Ik voel me nog steeds niet echt lekker maar het is te doen! Het is een lange rit zo 4 uur rijden! Eenmaal daar nog even naar Kerikeri voor wat boodschappen en eten en savonds ben ik vroeg naar bed gegaan!

Maandag 3 februari gaan we vanaf Walter naar Paihia, voor een boottrip met dolfijnen en het bekende Hole in the rock! De dolfijnen gezien maar helaas niet met boot en al door de Hole want de zee is te wild! Erg leuk verder allemaal alleen word je gek van die pleuris Chinezen en Japanners met hun camera's, ze duwen je nog net niet overboord zodat ze erbij kunnen!

Dinsdag 4 februari gaan we weer terug richting huis! Na ongeveer 2 uur rijden hebben we een stop bij het Kauri Museum, een museum van vroeger over het verloop van de Kauri bomen! Ik was er vorige keer al geweest maar is eerlijk gezegd niet echt iets voor mij, maar voor ouderen over vroeger enz wel interresant! Daarna de volgende 2 uur rijden terug naar huis en savonds weinig meer op de planning want zo lang rijden vermoeid wel!

Dit was het weer even! Nog een paar laatste dagen en dan komen we weer terug naar Holland! Veel liefs

  • 08 Februari 2014 - 13:22

    Tosse:

    Annie mooie fotos ook weer, kan die ook maori utrecht logos zetten, want dan wil ik er eentje op mn voorhoofd! Die hole in the rock ziet er gaaf uit en tof dat jullie dolfijnen hebben gekeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angelica

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3036

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: